2007/01/19

Kjedsomhet

Jeg må innrømme at de siste dagene har vært veldig ensformige. De har bestått av drikking, spising, tv og mac (som er en bedre form for pc, for de som ikke visste det). Men jeg prøver å si til meg selv at det ikke er kjedelig, ellers blir jeg bare oppgitt! Sitter på rommet med pappa nå, han har akkurat vært på pasient-hotellet og dusjet. Lurte på om vi ikke skulle se en film før vi legger oss, er vel på tide å finne ut av det snart. Har sett de fleste filmene som ligger her, så det blir mest trolig Istid 2, den har jeg faktisk ikke sett enda :)

Hadde sykepleieren her nettopp, vi pratet om det meste. Jeg spurte om jeg fikk beholde dette rommet hvis jeg dro hjem, og da sa hun at det ikke var sikkert. Da har jeg stor sjanse for å havne på dobbeltrom, og det er noe jeg virkelig vil unngå. Vil ikke ligge å høre på en gammel mann som tisser på ei flaske (man må det etter en stor cellegift-kur), samtidig som han har kontroll over fjernkontrollen, og ikke vil slå av Beat for Beat.

Heldigvis var jeg høyt på prioriteringslisten for enkeltrom.

9 comments:

Anonymous said...

Æ e sekker på at du får enkeltrom. Nåkka anna ville ha vært latterlig.
Love you!

Anonymous said...

Ja. Du burde få enkeltrom. Snork litt når de er inne og ser til deg, så kanskje de lar deg være alene ..... :-)

Anonymous said...

Hei!
Men på en annen side så kan man vel si at den som kommer på dobbelrom med deg får ei heil helvetes interessant opplervelse. unnskyld meg hvis jeg tramper i klaveret. Ja, ja. nå spiller du ikke klaver og ikke spiller du sax lenger heller. Når du blir friskmeldt så kommer jeg til, som medlem av styret i det berømte skolekorpset til å .....,
Ha en fortsatt hyggelig kveld. Hilen fra Egil.

Anonymous said...

Skulle bare ønske dæ ei god natt og så håpe æ at far din ikke snorka for mye. ENIG, dobbeltrom e ikke å anbefale uansett kor kjedelig d e. Best å køye for ska på jobb kl.08 Nattinatt....

Anonymous said...

Heisann Fredrik, ser at du kjede dæ:P skal få søstra mi tell å handle dæ gave utover februar måneden så slipp du å kjede dæ! noen filma elns du ikke har sett som æ kan sende me ho?

Veit sjøl kor kjedeli d e å ligge på sykehus lenge.. d e ikke no arti:S

*klæm cathrine

Anonymous said...

Hei å go mårn....
Læs bloggen din kvær dag å du e utruli go t å skrive, å veit jo at du e en tøffing, ville bære sei
Stå på..dette går bra...
Nu e vi straks på tur t Harstad på old-boys turnering, ska prøve å hente heim litt nytt sølvtøy t klubben..
Fotballhilsen fra Jankee

Olav said...

Hei kompis, har slitt med dobbel lugar i Nordsjøen i flere år, og det er ikke å anbefale, så trenger du noen gode argumenter for "enelugar", så har jeg de.....
håper helga går fort for deg, håndballkamp både idag og i morra er ikke dumt;-)her hos oss er det drittvær og dermed ikke den store interresen for å gå ut heller!!Fortsatt god bedring, STOR klem fra tante, onkel, Eirik og Julie som tenker på deg hver dag:-)

Anonymous said...

Hei Fredrik!

Du er fra nå av min store helt! Det er bare helt beundringsverdig å lese det du skriver.
Tror hele Ainnes følger med kampen din, for jeg fikk adressen på mail fra noen du ikke kjenner.
Jeg hørte fra mamma i jula, at du var syk. Hun var så bekymra for deg etter at hun hadde møtt deg på på en butikk og du satt på en stol og venta, mens pappa Geir var inne å handla. Som hun sa:"Dette er jo ikke den Fredrik, jeg kjenner..Han sitter ikke bare på en stol..." Det gikk vel ikke mere enn en dag, så ringte hun - hun hadde blitt fortalt at du var blitt sendt på sykehus...
Håper du snart får deg en tur hjem, Fredrik!
Tenker på deg og skal følge med! Du kommer til å bli frisk - vi er så mange som sender friske vibber til deg, atte!!
Hilsen fra Linda (Olaussen) m. fam (søstra til Rune Pettersen, så da vet du hvem mamma er)

Anonymous said...

Heia kjære Fredrik!
Endelig fant æ ut kordan æ kunne sende ei melding her inne tell dæ :o)
Må bare si at æ e helt fasinert over dæ, og kor en tøffing du e. Har føllt bloggen din nu sia i forrige uka, da æ fikk adressen på melding hos mamma (tante Berith). Og æ kan love dæ at tåran har trilla av å lese kor tøff du e, og helt fantastisk å lese om dine opplevelsa bare på denne lille tia.
Du skal vite at mine tanka e hos dæ, HEILE tia, og hos tante, onkel og Anders.
Hadde æ vært nærmere skal æ love dæ at æ hadde vært på besøk førr lenge sia.
Kommer tell å følge med her inne kvær dag, førr å lese dine kommentara førr dagen, d gjør godt å "høre" det ut fra dine tanka.. :o)
Og forresten, kult at du har Mac, har det æ også, og jobbe m d hver dag, d e best ikke sant?? ;)
Men uansett Fredrik, håpe du vet at æ tenke masse på dæ her i Bodø, alle mine gode tanker går tell dæ kver dag. Kjempegla i dæ, og håpe vi snart sees igjen, d e alltid så koselig.
Stoor klem fra søskenbarnet ditt Christine