2007/01/18



Tenkte jeg skulle dele et bilde av hverdagen min med dere :)

Bildet er tatt foran døra til badet, så rommet er ikke så stort. Den nærmeste sengen er min, mens den andre sengen er ledig for venner og familie, så lenge de er friske! I vinduet kan dere se hvor mye godteri jeg har fått ;) Anders jobber litt med lekser på dataen, det blir vel mye av det om man skal bli lege. Men tydeligvis tid til tull også, ettersom det er hans nydelige hånd dere ser.
Fantastisk fin håndplate, for ikke å snakke om lillefingeren. Synes tommelen var litt ute av gjengen, den ligner faktisk litt på et kyllinglår om dere følger den nedover hånda. Nei, nå var jeg usaklig. Man blir litt sånn av å ligge inne på isolat, hvor gardinene er så ufattelig stygge, og fargene generelt gir deg en følelse av gamlehjem. Men alt har sin sjarm :)

15 comments:

Unknown said...

Heisann kjekt å se hvordan du har det på rommet.Ser litt trangt ut ja he he.Det virker som om du er ved godt mot og det er bra.Tenker mye på deg og leser bloggen din hver dag.Håper blodverdien din øker litt sånn at du kan komme deg hjem litt.Du får hilse så mye til heile gjengen.Stor klem fra gudfar Stig.

Anonymous said...

Allti arti å læse d du kommer me! :)
Som vi har snakka om tiliare, e d beundrelsesverdig måtn du takle detta på - ikje mange 17-åringa som ville gjort d på samme måtn. Det e vældi fint at du har familien rundt dæ å så utruli mange som bryr sæ om dæ.

Tænke på korsn du har d næstn heile tia, så d gjør godt å se at du har d fint. Ho mamma hælse åsså, en del tåra har trilla når ho har vært inne å læst.
Førr å være snill så kan United godt få slå Arsenal i hælga :) - det gjør de kanskje uansett. Blir nok en bra kamp, sjøl om æ aldri får sett PL-kampa. ;p

Førræstn, huske du då æ fikk tommeln i mellom bildøra hos dåkker på toftn ætter at vi hadde vært på den gamle kunstgræssban? Trur d va når vi va 9-10 år.
Eller kor mykje FIFA 96/97 vi brukte å spælle? Svømmetia fra vi va 9 t 11-12 år va åsså arti, mange fine pokala vant vi på stævnan. Du på 200 meter brøst, å æ på 400 meter fri. Slo næstn aldri feil! :D Mange gode minna æ har tænkt tbake på de siste uken.

Hilsen Eirik.

Anonymous said...

Heia. Han steike kor flink du e å skrive.Godt mot har du også og godt e d. La ikke merke til gardinene da æ besøkte dæ.De e jo langt i fra fine når man ska se på de nesten 24tima i døgnet.Tenkte æ sku sende dæ en pakke ,noe du ønsker dæ??Klæmma fra tante Marit og onkel Svein.Hilse far din og Anders(d e vel han storebror som ligg sammen med dæ i helga)

Anonymous said...

Hei igjen.Æ hadde håpet på at gutta her nede hadde fjernet alle nissene mens æ va på øya.Så i dag har æ pakka dem sirlig ned på sine plassa. Var oppe og ga Henrik en klem i går da æ kom heim,gullgutten t ho besta.Ha ei god natt.Klæmma fra tante Marit.

Anonymous said...

Æ har så løst å skrive nåkka, men alt e jo allerede sagt. Æ e så stolt over å kjenne dæ, æ hadde aldri trudd at nån va tøffar enn mæ.. men der tok æ jo feil ;)
Det e bra at du har håpet oppe, soldatan dine kjæm t bake, æ veit at de kjæm t bake.
Æ tenke på dæ annakvært minutt, æ tenke på dæ konstant å æ håpa du blir bedre og at du blir frisk igjen. Hadde det gådd ant å lagt inn bilde her sku æ ha tatt den der røde hjelmen. Ah, det va tider det :)

Nu peise æ på Everlong, å håpe at du får sove godt inatt.

Ufatteli gla i dæ Fredrik!
- Gitte

Marie said...

hei igjen, ikke veldig fine gardiner nei, vi kan vaere enige der.

Du skriver jo noe helt sinnsykt mye her, maa jo foelge med hver eneste dag hvis jeg skal vaere oppdatert:)

Krysse fengran foerr drastisk oekning i soldata;)

Anonymous said...

Hei Hei Fredrik :)

Likså du skriv, bære flått det. Så vet vi korsn du har det! E utruli godt å vite at du klare å holde mote oppe, å det må du bære fortsette med! Håpe bære blodverdien din øke, slik at du får ta dæ en tur heim til Andøya :) Har vel vært bra før dæ å komme sæ litt bort ifra kvite manna i frakka å heim tel toftn!:)
Du ska nu vette at æ tenke på dæ hele tia, å ønske dæ bære godt!

Klemma fra søskenbarne ditt,Preben :)

Anonymous said...

Hei hei lille venn.
Tante Marit kom hjem fra øya og fortalte oss at du har fått deg egen side. Kjempekjekt å få lese litt om deg og sykdommen. det har blitt noen spm via mamma ja.. Utrolig flott og høre at du er så positiv. Det hjelper godt det :-) Sku ønske vi bodde litt nærmere, så vi kunne besøkt deg. Nitrist å ligge på sykehus, prøvd det og det er ikke særlig kjekt i lengden..Får satse på at mikroorganismene ikke besøker deg, vi trenger ikke de. Du får satse videre og kose deg med all nammisen du har fått :-) Klem til deg og klem til Anders.

- Veronica, Tokka, Henrik og lille "no name" inni vomma.-

Anonymous said...

Hei Fredrik :)
Som vanliig sitter jeg å leser på bloggen din, dag ut og dag inn :) Jeg må innrømme at bloggen din har ført til både latter og tårer for min del :) Latter fordi du skriver på en så fantastisk underholdende og fengende måte. Det er en fryd for øyet å se smilemunner og gode ord i hvert eneste innlegg! (Dette med at det er en fryd for øyet kan jeg imidlertid ikke si om gardinene du har på rommet nei :P) Tårene er for det meste gledestårer da, tårer som ikke synes å vil slutte når jeg tenker på hvor utrolig sterk du er, Fredrik! Jeg er direkte STOLT over deg! Og som jeg har sagt til deg tidligere beundrer jeg deg mer og mer for hver dag som går, og du er nok blitt mitt nye forbilde ;) Og jeg er nok neppe alene om den saken!
Jeg håper soldatene dine kommer tilbake snart, slik at du kan komme deg en tur hjem - Jeg vil nemlig snart ha den klemmen du har lovd meg!! :)
Du mangler soldater Fredrik, men vet du hva? Du er en soldat selv, en som står på uansett hva det måtte være, og som ikke gir opp :) En HELT med andre ord.. :)

Jeg beundrer deg og jeg lærer noe nytt av deg hver dag jeg går inn her å leser din fantastiske blogg ;)

Tusen Takk Fredrik, for at du er den du er :) Stå på og bli snart frisk igjen .. :)

Tenker på deg hele tiden, og er ufattelig glad i deg :)
Stor klem fra Hanne :)

Anonymous said...

Kjære Fredrik,
Jeg har hatt gleden av å møte deg på skolebesøk ved Andøy videregående skole både i 2005 og 2006. Det var hyggelige møter med positive og reflekterte elevrådsstyrer med deg i spissen.

Jeg har lest det du skriver om den situasjonen du er havnet i. Det gjør et meget sterkt inntrykk. Du er en glimrende skribent. Jeg skulle bare ønske at det var andre ting enn denne sykdommen som du kunne bruke dine store ressurser på.

Jeg ønsker deg alt godt.

Beste hilsen
Jorulf fylkesutdanningssjef

Anonymous said...

Hallo fredrik,
æ fikk høre dein kjedelie nyheten å fikk link t bloggen din fra svigersøstra di, å æ har føllt me på ka du har skreve fra dag en, æ må verkeli sei at du e en beundringsverdi person, æ kjenne dæ itje så gått, men bynne å få inntrøkk av at du en en veldi sterk person,
Du e nu et bevis på at d værste allti sjer di bæste.
vi får nu håpe at "soldatan" kommer sterkt tebake så du slæpp å sette på d kjedelie romme heile tia,

du har nu ialle fall humorn på plass, har flirt litt av dein bloggen din ja, hehe..

ja å itje minst skriveferdighetan dine, du e verkeli dykti.

Æ får nu bære ønske dæ verkeli go bedring, å stå på.

Ja, så sku æ hilse dæ go bedring fra han skjalg å han emil.,

Fra Esben Jakobsen.

Anonymous said...

God dagen i senga.håpe du har mindre smerter i kneet i dag og får være litt oppe,selv om d bare e inn på do og rundt senga. Håpe blodverdiene stiger fort igjen. Du e en kjempegutt vi e utrolig glad i dæ. Snakka nettopp med tante Heidi og ho fortalte at bestemor hadde d bra i går kveld da de va hos ho. I dag e d vel mor de sin tur å se kor fint ho har fått d i leiligheta. Æ ønske dæ og dine ei fin helg. STÅ PÅ med ditt gode humør. Sarkomer vet jo ho tante også hva er....Klæmma.

Anonymous said...

Hei Fredrik!

Alle vi på UNG i Nordland ønsker deg alt godt, og sender mange gode tanker nordover.
Det er bra at du holder humøret oppe - stå på, vi følger med på bloggen din! Ann-Kristin, Elev- og lærlingombudet.

Anonymous said...

Stå på Fredrik!!
Du skal vette at heile Andøya kjæmpe med dæ ;)

Du e bare vidunderlig.. :)

Pepe said...

Mårn Fredrik!

Va godt å prate med dæ her om dagen. Skulle bære komme med en nyhet.

Kjæm nettopp fra nordlysveien 7 og den syke katta de fanga nettopp ei lita mus inne i huset dokkers. Æ satt nede å så på tv også høre æ en masse romstering oppe. Når æ kjæm ut står katta med musa i kjæften og mor di livredd. Ho sa d va bra at ho ikkje hadde hjerteproblema :P

Litt før masse katte-hasj?! :)