2007/03/02

:)

Var hos legen igjen idag for å ta en rutinemessig blodprøve. Først var jeg på laboratoriet hvor helsesekretæren lekte Dracula et øyeblikk, også var det inn til legen for analysering. De neutrofile granulocytter, som de så fint heter, lå på 0,3. Under 0,5 betyr isolat, men jeg skulle slippe å dra til UNN. Så her er jeg altså, innestengt igjen ;) Ikke noe å gjøre med det, bortsett fra å oppfordre dere til ikke å komme hit på besøk!

I natt bråkte det utrolig mye, ettersom det er en farlig blanding av snø øg vind ute. Tok lang tid før jeg sovnet, og da det endelig ble stille ute, hørte jeg pappa godt i gang med snorkingen. Det må være første gangen jeg har lengtet etter bråk fra uvær.

Forresten, jeg er sikker på at Mikkel vinner Farmen, og at Solveig ryker ut i kunnskaps-konkurranse imorgen. Noen som vedder i mot?

2 comments:

Anonymous said...

Hei. Godt at du slapp å reise t UNN igjen nå.
Det e nå rart med det...
Gratulerer med flatskjerm :)
Hørte at onkel hadde hatt kontakt med dæ i går.Nu e han i sving med handb.dømming.
Henrik og Veronica har lagt her og etter luren hans drar vi ut t byen og hjelper Stig med å sette kopper og kar i skapene.
Snakka med bestemor nettopp og ho va i godt humør.
Sola skinner men litt kaldt.
God helg-klæmma fra oss alle i Åleby`n

Anonymous said...

Hei gutten
Håper ikke mikkel vinner Farmen, liker ikke helt han nei..
Misunneli på den flatskjermen..
Kos og klem fra veronica og "Hængikk".