2007/01/22

Glede

Resultatene fra dagens blodprøve var veldig positive. Blodplatene hadde økt fra 54 til 85, blodprosenten var på 11,3, mens de hvite blodlegemene hadde økt fra 0,2 til 0,9. En undergruppe som lå så langt nede som mulig, hadde økt til 0,1. Det betyr at jeg
slipper ut av isolat i morgen, siden overlege Martin omtrent er helt sikker på at de vil øke enda mer. Han så heller ikke noe problem i å sende meg hjem i morgen, siden jeg nesten vil tåle bakterier like godt som de fleste andre mennesker. Men vi var enige i at vi ikke forhaster oss om resultatene skulle vise at jeg trenger en ekstra dag på meg. Pappa drar hjem i dag, for å klargjøre huset for en stk. rotete ungdom. Lurer på om det er mamma han mente (nå blir mamma glad).

Bivirkningene av den store cellegift-kuren begynner å vise seg nå. Hårene faller av utrolig lett, spesielt på hodet. Dere skuille ha sett et bilde av dynetrekket mitt ;) Tar jeg tak i håret mitt, i et slags klypegrep, så drar jeg med meg alt! Heldigvis har jeg ikke noe problem med å bli skallet. Det blir jo en ny opplevelse, hvor jeg går tilbake til meg selv som spedbarn! Men bare fysisk sett, ikke psykisk.

Om alt går som forventet, lander jeg på flyplassen i morgen klokken 17.50 :) Jeg gleder meg, det skal bli godt å se familie, venner og kjæreste igjen.

22 comments:

Sara Marie said...

Hei vænnen! Så bra at du kommer dæ hjæm en tur! Nu veit æ ei såm blir gla...Vi sees!

Anonymous said...

Herregud kor glad æ ble.Tenkte på dæ hele tida mens æ lå og fikk lymfedrenasje. Glad i dæ vennen min. Klæmma fra oss alle i Ålebyen.

Anonymous said...

Hei Fredrik,
det var en gladmelding. Du får hilse Martin å si fra meg, godt jobbet så langt for laget. Han blir med til kampen er vunnet.
Vi snakkes senere, be faren din slå på tråen når han er på tur/ underveis.

Tante Randi og onkel Rolf hilser.

NB! Hils til Anders m/forlovede og mor de.

Anonymous said...

Hei Fredrik, kjæmpegla førr at du e bere, håpe du får kåmme heim imårra;D

Anonymous said...

super! :].. stå på med soldatene dine! du kunne vunnet en krig alene med den hæren din ;].

Anonymous said...

.. og for all del, ikke stopp blogginga, er jo bra lesestoff, er så lei av alle andre sider ^^ bra med noe nytt

Anonymous said...

ÅÅÅ! Fredrik då, nu ane du ikje kor gla æ bei nu!! :D
Fantastisk ;) går det ann å komme på flyplassen å ta imot dæ? :D

Anonymous said...

Så utrulig godt å hør at d går bedre med dæ!
Du må nu ha en fantastisk tur hjæm :)

Klæm fra Ragna

Anonymous said...

Dette var en fin beskjed å lese no når e har komt hjem fra jobb.Håper du storkosa deg når du kommer hjem så får du hilse til onkel,tante og kjæresten fra meg!vi snakkes stå på krava.

Anonymous said...

Det var gode nyheter, æ veit ei som bli glad!
Æ regne med at vi får besøk, det e en kattunge som venta på dæ. Hels Geir og Tordis, og velkommen hjem.

Anonymous said...

Genialt. Utrulig bra at dissa soldatan e bynt å lystre sin herre, de har kanskje skjønt at de ska stå i giv akt...:-)
Håpe resultatan e så bra at du får ta turen. Då sees vi. Husk de 5 litran som vente på dæ her på Mix. Klææææm Bente

Anonymous said...

Hold on, If you feel like letting go :)


Du e sterk du, Fredrik. stå på:)

Anonymous said...

Heii!!
Tænkte nu bære æ sku lægge ijænn en litn hilsn.
Æ veit at detta kjæm t å gå bra! :)

Ska hælse fra ho Benny og ho Nora å ;)

Anonymous said...

Hei du!

Jeg har kjent deg i ca 30 minutter, den tiden det tar å lese bloggene og kommentarene siden fredag. Det er bærre lækkert å se at du har blitt friskere, og kan dra hjem.

Det er ikke alltid like lett å holde fokus på det positive når ting er kjipt, men det er det som gjør at du blir bra! Det krever guts å holde på gnisten slik du gjør, du fortjener alle gode tilbakemeldinger som hjelper deg på veien. I mellomtiden er du en inspirasjon for alle som tar seg tid til å lese på siden din. Flere enn meg gjør seg nok sine tanker av å se på deg.

Du blir frisk, ikke gidd å høre på noen som sier noe annet. :o)
Lykke til!

Magne Seierslund

Anonymous said...

kjempebra at du får deg en tur hjem :) får bare krysse fingrene for at ingenting kommer i veien for at du får kose deg hjemme litt. lydige soldater du har :]

klem fra Nora (i Trondheim, kom jo på at det er en til som heter det samme ;)

Anonymous said...

Herlig Fredrik at soldatan dine enda har førstått at de må adlyde! :D Bære å stå på nu,å holdt motivasjon oppe!
Bra at du får ta dæ en tur heim imårra, det blir vel meget bra! Du får ta å slappe av heime i godstoln å bære beordre tante å onkel t å jør alt! Itje slit dæ ut=)

Anonymous said...

Hei Fredrik!
Super at soldatan dine lystra ordre! :) Håpe verkelig at du får kommet dæ heim.
Det e så flott med gode nyheta, nu blei æ glad :)

Ha en nydelig dag.
Klem Camilla! :)

Linda Lovises blogg said...

Å, så glad jeg ble nå, Fredrik!!
Supert at du får reise hjem i morgen eller dagen derpå :)
GOD TUR - og kos deg masse med IS ;)

Hils mamman og pappan din fra meg!

Hilsen fra Linda (Olaussen)

Anonymous said...

Heey Fredrik! så bra at soldatan dine endeli lystra, di fant vel ut at d itje va no ainna å gjøre - så mange som masa på dem ;)Ha d kjempe fint heime og hels Sofie så masse! Nu blei vi gla :)

Klem fra Erlend og Anne Mari.

Anonymous said...

Hei Fredrik!
Sett her å e akkurat ferdi å les ijænna heile bloggen din. Tåran starta å renn da æ byinte å di fortsette enda å renne.
I byinnelsn førr at æ syns d e så utroli kjipt at d e sånn her og mot sluttn d at æ ser at du har håpet oppe og humøre e der!

Må innrømme at æ e utroli redd førr dæ nu, du e i tankan mine heile tia. Og som du kanskje veit så e æ kristn, så du e i mine bønne åsså:) Å æ veit at du kommer t å bli heilt fresk ijænn!:D

E så innderli gla førr at du har håpe og humøre me dæ at d ana du ikje:) Stå på Fredrik!:)

Hils mordi, fardin og Anders:)

Mange gode klæmma fra Kristine (Karlsen - du veit ho derra du har kjent sia du va litn;P)

-Heidi og Sigurd hilse oxo:)

Anonymous said...

Heia.
Ha ei fin natt og sove godt,nu e d farmen og dokker sitt vel klar.Dumt at vi ikkje klarte å vinne handballkampen men... Klæmma t dæ og mor di.papsen e vel komt t øya nu. Hilse t Anders og Camilla fra oss alle her.

Rune said...

Heihå Fredrik

Flott med fremgangen i dag. Håper du får komme hjem i morgen.
Regner med du er sliten etter noen tøffe uker, og håper du også klarer å slappe litt av hjemme selv om det er masse du har lyst til å gjøre (gå på trening, lede elevråd, smøre baggisa osv).
Hils Anders og Camilla som æ antar blir igjen i Tromsø når den unge mor di og du kjem heim.
Rune