2007/01/14

Kondis på bunn

Det er herved bekreftet, jeg har verdens dårligste kondis. Men ædda-bædda, det er ikke min feil! Hehe, jeg må innrømme at stoler og senger er en fin oppfinnelse, spesielt de som står der man trenger de mest. Som f.eks den deilige stolen rett ovenfor den tunge trappa! Ble mye gåing på meg nå som vi dro i byen, men jeg har godt av det. Muskulaturen min er svekket veldig mye, og fettet forsvinner fort, selv om det ikke var så mye fra før :)

Sendte akkurat rundt noen meldinger om at jeg har opprettet blogg, men så ble jeg fri for penger på kortet mitt i utsendingen. Er ikke det typisk?

I kveld, rundt klokka sju, dro vi en tur til byen. Vi var sulten, og sykehus-mat er kjedelig i lengden! Endte opp på Palletten, en slags blanding av fotball-pub og restaurant, så jeg hadde det jo bra! Satt lenge og lurte på hva jeg skulle bestille, og endte til slutt opp på lasagne. Mamma gikk så ned for å bestille, og når hun kom opp igjen, hadde hun bestilt biffsnadder til meg. Er det mulig?! :D Hun som påstår at det er bestemor som er den mest glemske i familien.. Uansett, jeg klarte dessverre ikke å spise opp alt (jeg prøver å spise så mye som mulig for å slippe næring intravenøst), men har heldigvis spist nok mat idag :) Etter maten ville jeg ha milkshake, har faktisk enda ikke funnet en plass med milkshake. Vi dro på leting, og til slutt endte vi opp i Tromsdalen. Etter litt feilkjøring var vi tilbake i Sentrum, og da bestemte jeg og Anders oss for å kjøpe noen dvd'er. Jeg kjøpte noen av filmene i Politiskolen-serien, så det kan hende vi ser en av dem i kveld ;) Da jeg kom i bilen, var Pappa nysgjerrig over hva jeg hadde kjøpt, og da jeg hadde fortalt han hva jeg endte opp med, utbrøt han: "åh, har de nettopp kommen ut?". Æ snudde coveret, og peikte på produksjonsåret. Der stod det 1988. Mamma flirte seg i hjel!

Utrolig tung og slitsom kveld, men veldig deilig samtidig. Nå ligger jeg på rommet med Anders. Det blir vel litt godteri og film, og ikke minst; medisiner. Det er mange av dem!

6 comments:

Anonymous said...

Bra du e kommet dæ ut fra sykehuset :) Blir vel bedre me tia ska du se!
Hørte Anders prata i at du kanskje blir sendt heim t ainnes snart?
Håpe det ordna sæ:) Tenke på dæ!

Fredrik Stave said...

Ja :) fikk ikkje svart på meldinga di igår, gikk tom førr pænga.. du e nu snill som tenke på mæ, får ta en tur innom snart. Mamma prata om at du ofte har hadd løst å komme, men då har æ vært så dårlig at æ ikkje klarte!

Anonymous said...

HEI! Føle mæ utelukka her ja, kremt kremt.
Love you førresten. Kan æ ringe dæ i dag?

Fredrik Stave said...

Hei :) det har du ingen grunn te!
æ tar å renge dæ etterpå, ska spise middag først. idag e det feskekaka! :D glad i dæ!

Anonymous said...

Fort dæ, æ e utålmodig :p

Anonymous said...

Sku då bare mangle Fredrik:) E tross alt vokst opp ilag å du e mitt kjære søskenbarn:)

Jepp, har hatt planer idet..men så har du vært i dårlig shape. Men får ta det når du føle det frisk for det:) bare å be tante skrive mæ ei melding da!