2007/03/14

Narkoman

Der var man kommet i gang med kuren. Ble vekt ti over ni i morges, og ble trillet opp i syvende etasje right away. Endte opp i en liten operasjonssal, med leger, sykepleiere og anestesi-lege. Det fantes tydeligvis to forskjellige masker for å ha over nesen, mannlig og kvinnelig. Siden jeg ikke var stor og muskuløs, fikk jeg selvfølgelig sistnevnte. Bare løgn hele greia! Fikk narkose, og etter noen sekunder var jeg i dyp søvn. Våknet opp på overvåkingen, og noen minutter etterpå var jeg på tur ned til rommet. Portøren trillet meg til feil avdeling, så jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde fått en ny sykdom :P Var veldig sulten når jeg kom tilbake, ettersom jeg fastet fra midnatt av. Var enda litt i "bakrus", så jeg sovnet igjen etter maten. Etter noen timer var jeg i gang igjen, og da spiste jeg ørret, to sjokolader og vanilje-is. Jeg drakk to Pepsi også. Stor fremgang med tanke på andre kurer, hvor jeg nesten ikke har spist eller drukket noe.

Har fått to poser med cellegift allerede, og nå er tredje på vei. Får rensemiddel og saltvann samtidig, for å beskytte mot nyrer og andre ting som gjør nytte for seg i min fabelaktige kropp. Beroligende følelse av å vite at jeg gjør dette for en nytte - at det hjelper mot sykdommen. Blir mer motivert til å gjennomføre kuren på en best mulig måte.

Drar hjem fredagen, selv om kuren ble forsinket én dag. Rutinemessig skulle jeg dratt hjem lørdag, men verken vi eller sykepleierne så nytten i å ligge her. De har nok en liten baktanke med det også (mange pasienter, få sengeplasser) :P Blir koselig å komme hjem igjen, begynne med fysioterapi og skole. Herlig!

7 comments:

Rolf og Randi said...

Hei Fredrik!
Det var gode nyheter fra deg, regner med besøk av deg i helgetia.
Tante hilser.
Rolf

Anonymous said...

Blir fint å se dæ på Ainnes igjen! :)
Vi træng litt publikum på træning, å me nye stola på skoln (kom i dag) e d allti en plass t dæ..
Savne en kvalitetselev i 2SK, vi va jo næstn et radarpar!

Anonymous said...

Grattis Fredrik !

Anonymous said...

Kjempesupertopptilfaktiskfenomenalistisk eller noe sånt....Du e fortsatt en tøffing.Hold ut og stå på videre:-)
Hilse så MASSE til de andre.
Klæmma fra tante og onkel.
God tur heim i mårra både i fly og bil.

Anonymous said...

ååå! hærregud, tåra i øuuan! STÅ PÅ, ditt sterke vesn ;)

lise

Anonymous said...

I will not approve on it. I think warm-hearted post. Particularly the appellation attracted me to study the sound story.

Anonymous said...

Amiable fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.