2007/03/06

Nattdyr

Jeg må virkelig forandre døgnrytmen min. Jeg sovnet rundt tre, og når pappa vekte meg tidlig for å dra ned og ta blodprøve.. Ja, trenger egentlig ikke fortelle mer. Men det var i alle fall noe som var positivt, og det var resultatet:

Neutrofile (immunforsvar): 28,4 (de var på 0,3)
Trombocytter (blodplater): 248 (de var på 51)
Hemoglobin (blodprosent): 9,0 (de var på 10,4)

Kan ikke huske flere resultater enn det, men ovennevnte er uansett de viktigste!

I kveld blir det Champions League, og storseier til Barcelona over Liverpool. Samtidig slår Porto ut Chelsea etter tre selvmål av John Terry. Det kommer til å bli en storartet kved, bare jeg kommer meg på Rema for å kjøpe påskeegg :)

Vil benytte anledningen til å takke de som har bidratt til Old Trafford-kontoen min. Det er mange som er spent på hvor mye som har kommet inn, og nå skal dere endelig få vite det. I skrivende stund er den på 25 900. Fantastisk.

6 comments:

Anonymous said...

E det bra eller dårlig at blodprosenten har sunket litt? Ka e liksom den ultimate blodprosentn?

Fredrik Stave said...

Det e litt dårlig. Når den e under 9 ska man egentlig ha blodtelførsel, men det går bra uten foreløpig. Bære litt svimmel når æ røyse mæ fort ;) Æ trur vanlig blodprosent ligg på 13-16.

Anonymous said...

Heisann og hoppsann Fredrik.

Her kommer en hilsen fra mæ som è på plass på jobb i Sauda. Her è det 10 gr. og litt regn. Synd og reise fra kanonværet i nord.
Topp at det har kommet inn så masse penger. Du fortjener virkelig turen. :-)
God kamp og riktig god bedring med verdian. Chill`n...

Stor klem fra Line T.

Anonymous said...

25900 vælførtjæne krone ;*

Klæm lise

Rolf og Randi said...

Hei Fredrik!
Det går bare fint med Old Trafford kontoen og laget, fint. Randi og jeg er ikke helt fri for forkjølelse, regner med at besøk da er uaktuellt. Vi drar i morgen tidlig inn til Kjeldbotn og blir til søndag. Håper at vi kan stikke innom når vi er hjemme igjen.
Ser foresten at mannskapet til MU halter nå/ skader, hvordan tror du at årets sesong vil bli for dem?

Du får ha fortsatt god bedring.

Randi og Rolf

Anonymous said...

Steike bra at konto`n vokser.
Turen fortjener du virkelig når du e ferdig med disse forb.kurene.
Klæmma.