2007/04/24

1, 2, 3, 4, 5, 6

Da var kur nummer seks i gang. Startet klokken elleve med rensing, også begynner de med cellegift om noen minutter. Den varer i tre timer, så følger seksten timer med rensing. Dette gjentar seg i morgen også, før jeg plutselig er ferdig. Det skal bli godt!

Ligger på rom 451 nå, og det er uten bad. Kjipern, men badet i gangen, som jeg deler med 452, er greit nok det. Har foreløpig badet for meg selv, ettersom pasienten på rommet ved siden av meg døde i går kveld. Syntes det er litt ekkelt, det at man føler andres død. Måtte til og med låne fjernkontroll fra det rommet. Mannen som døde så ut til å være veldig gammel, men trist er det uansett. Kondolerer så mye til familie og venner!

Dro opp til Tromsø på søndagen for å se Tromsø - Start. Artig kamp, men det var litt kaldt ute. Hadde heldigvis med meg varme klær, ettersom pappa kledde meg opp som om jeg skulle til Nordpolen på ekspedisjon. Overnattet hos Camilla og Anders, også dro jeg opp hit i går for å ta blodprøve. Fikk to poser med blod i samme sleng, også dro jeg ned til byen. Brukte noe over 3000 kr på klær, sko og noe essensielt på platekompaniet. Har ikke kjøpt meg klær siden jeg ble innlagt, så jeg tok meg friheten :) Senere samme dag dro jeg på kino med Preben. Vi så en film som heter 300, og den var faktisk veldig bra. Jeg er ikke den personen som liker filmer uten mye handling, men denne var et unntak. Anbefales!

7 comments:

Anonymous said...

E d i skrivende stund (altså, torsdag) du drar heim? :o)

Pepe said...

Æ SA den filmen va bra! æ har så jævli peiling! :D

Fredrik Stave said...

æ fær heim torsdag, ja :D

Anonymous said...

Aha.. :) Pepe, velkommen etter ;);) så norgespremiern her i tromsø. Satt bære å måpa t filmen :D:D!

Hørte d gikk bra mot Sortland! Det e helt fantastiskt!

Anonymous said...

300? E ikje det bære masse mainnfolk i små truse som fær og denge laus på kværandre?

Fredrik Stave said...

Hehehe, du kan det med å ordlegge dæ :*

Pepe said...

Nettopp sofie!

Og ikkje lat som om du ikkje like det... det gjør nu værtfall æ :P

Sortland kampen va kanon! lenge sia æ har spælt en så arti kamp! Så det e bære å komme heim å hive sæ med =)