2007/09/02

20LEGEND

Hei igjen! Mye som har hendt siden sist, mest verdt å nevne er vel lappen, tenker jeg! Hadde noen feil selvfølgelig, men helhetsinntrykket var veldig bra. Deilig å overbevise meg, og dere selvfølgelig, om at en såkalt "sykdom" ikke trenger å være i veien for slike ting. Skolestarten har jeg også fått unnagjort, men Stokmarknes var ikke noe for meg, så jeg hoppet over til Studiespesialiserende her på Sortland. Enklere, i grunn. Trives utrolig godt her, mange nye folk, noe som passer meg godt.

Drar til Oslo den tyvende, og videre til Manchester dagen derpå. Det kribler i magen! Skal knuse Chelsea så jævlig. To uker senere drar jeg til Paris med kjæresten og "svigers", det blir nok greit det også ;) Ikke no' vits å ligge på latsiden. Eneste problemstillingen jeg har er penger, ettersom jeg får mindre sykepenger etter påbegynt skolegang, men hva betyr egentlig dét.

Ellers er det lite å melde tilbake om. Tar én tablett daglig, og det å klare og huske på å ta den er ikke like lett, så det er mitt eneste nevneverdige problem for tiden.

4 comments:

Anonymous said...

Gratulere me lappen :D

Anonymous said...

Heisann Fredrik.

Grattis med lappen og overstått bursdag. Du må jo oppdatere siden din under "om meg". Du er jo ikke 17 år nå!
Du er en megaflott ung mann som oser av positivitet. Det smitter over. Takk for det.
Ha et fint skoleår.
Stor klem fra Line T.

Anonymous said...

nå har jeg lest hele bloggen din, og jeg kjenner meg veldig igjen i deg. syns du har vært veldig flink gjennom denne vanskelige tiden. jeg har hatt samme tanker som deg, det er utrolig viktig å være positiv og se lyst på det, selv i mørke tider. jeg tror det er det som har fått meg frisk såpass fort. har tilogmed tenkt tanken at jeg kanskje fikk kreft av en grunn. men som du skrev så har jeg heller ikke hatt lyst eller behov for å snakke med andre ungdommer på vår alder. nå i ettertid, når jeg forhåpentligvis er ferdig med kreften, kan det føles godt noen ganger. man har tross alt opplevd noe som flere skulle ha opplevd, nettopp for å få andre verdier. bare det å våkne med et smil om munnen fordi man er taknemmelig for det man har.

Jeg ønsker deg lykke til videre, med alt i livet. du er en sterk gutt.
hvis du vil snakke så er mail adressen min jennifer88_7@hotmail.com

Snublemor said...

Ja, gratulerer med lapp og blodprøver og skole og alt ! God tur til Paris alle sammen.

hilsen Astrid i Bodø