2007/01/14

Blogg

Noe må man ha å gjøre. Kommer til å skrive litt om hvordan jeg har det, og ellers alt som kan skje på et sykehus. Heldigvis har jeg tempur-madrass, og bare kvinnelige sykepleiere, så jeg kan ikke klage. Anders fortalte meg igår at han bare så fine sykepleiere overalt! I går var jeg for første gang ute av sykehuset, og det var utrolig flott. Ble utrolig sliten, men det var verdt det. I dag sov jeg lenge, helt til klokken var ett. Da var det middag, og jeg fikk marinerte kalkunbryst med ris :D Helt fantastisk. Skal skrive litt mer om opplevelsene etterpå, nå skal vi ut igjen. Skal hente Anders i leiligheta, og så skal vi ut å spise. Jeg har nemlig et brennende ønske om bearnaise-saus og milkshake. Men jeg skal ikke blande, jeg lover!

7 comments:

Sara Marie said...

Hei! Dær va du! Har ikke orka å masa på dæ tidligere, du må vel være lei a å svare på meldinge, å du veit heilt sekkert at æ tænke på masse på dæ.. Så flått at du kåm dæ en tur ut i dag! D må ha vært rart. Sikkert som om værden har forandra sæ litt kan æ tænk mæ.. Keep up the spirit! Stor klæm fra Sara.

Sara Marie said...

Å så skal æ jo sælfølgeli hilse fra Kjell Richard! Å helt sikkert fra de søte små til han Frikken ;)

Fredrik Stave said...

Ja, det bi mange meldinge i lengden, men det e nu koselig at dåkker tenke på mæ :) Deilig å være ute ja, føle mæ meir inkludert på en måte! du må hælse tebake te familien ;)

Sara Marie said...

D skal æ gjøre! Her e nu iallefall æ : msn- snorheim@hotmail.com http://www.myspace.com/86150722

Natta!!

Anonymous said...

Hei Fredrik ! Det er mange som tenker på deg ja, bl.a. vi her i Bodø, selv om vi jo ikke har rukket å bli så godt kjent med deg som Bleiks-indianeran. Når jeg leser bloggen din føler jeg plutselig at jeg kjenner deg litt bedre ! :-)

Jeg jobber jo som nattevakt på Nordlandssykehuset, det er derfor klokkeslettet blir som det blir.

Ønsker det beste for deg, Fredrik, håper å se deg og Sofie i Bodø igjen så snart som dere orker !

Hilsen "tante" Astrid *krysser fingre*

Anonymous said...

heia fredrik=) tina hær i fra narvik=)håpe det går bra me dæ=) å at du kommer på et narvik besøk når du blir bra=)tenke nu på dæ å håpe at alt ordne sæ=) hils anders, tordis å geir..
klem fra tina=)

Kristian Ngo said...

Steine fine gardiner <3 Eg likar steinar!!!!