2007/03/01

-

Har vært noen deilige dager hjemme. Fikk flatskjerm på tirsdag, noe som har resultert i slappe dager! Ellers har jeg bare benyttet tiden til å spise usunt. Den eneste oppgaven jeg har er å legge på meg, og nå som smaksløkene snart er helt tilbake, går vi noen fete dager i møte ;) Det føles ikke ut som jeg er syk, egentlig. Leker med tanken på å trene meg opp, og etterhvert begynne å leke med en fotball igjen. Kurene blir mildere og mildere, og med den lange pausen jeg har mellom kurene, ser jeg ikke bort fra at det kan bli litt fotball på meg i Mai og utover :)

Har vært en tur til fastlegen idag. Begynte å blø neseblod når jeg våknet, og det ble bare verre etterhvert. Har ikke så mye blod å gå på, så vi måtte få tatt blodprøve fort for å finne ut hvilke verdier jeg hadde. Trombocyttene, de som får blødninger til å stanse, lå på 51. Vanlig verdi er 150 - 450. Legen ringte til Tromsø, og de sa at hvis de var under 15 måtte jeg tilbake. Så det var nesten, men heldigvis holdt det :P Men tar ingen ting for gitt. Begynte å blø igjen når jeg kom hjem, men heldigvis stoppet det fort.

Pappa foreslo potetmos til biff og bearnaise nettopp. Hørt på noe sånt! Hehe.. Ha en fin kveld godtfolk!

2 comments:

Anonymous said...

E så godt å høre at du har det fint Fredrik :)
Står nu på jobb å høre på cd-platn dine om og om igjen. Rart æ ikje e blitt lei! Eller det ekje så rart, det e jo bære god musikk ;)

Ha en fortsatt fin kveld, og så ses vi :)

-Lene

Unknown said...

ja nu e d på tide å bynne å komme sæ på fotballban å vise at du ennu har d inne dæ;p

glede mæ t å se dæ på ban igjænn :)