2007/03/20

Mye om ingenting

Hei alle sammen!

I fare for at alle skal tro at jeg har visnet hen siden forrige innlegg, tenkte jeg det var på tide med et livstegn. Ser at forrige innlegg kom for omtrent ei uke siden, så da er det tydeligvis mye dere har gått glipp av ved å ikke sove i samme seng som meg! Men ettersom hodet mitt bare opererer med langtid-, og ikke korttidshukommelse, så må jeg få litt betenkningstid før resten av innlegget kan komme.

Sånn.

Kuren gikk noenlunde greit, selv om kvalmen også denne gang ble litt i overkant. Fikk kvalmestillende som fikk meg til å kaste opp sekunder senere, så det hadde kort sagt slett effekt på meg. Var ferdig med kuren fredags-morgen, og var ute av sykehuset rundt ett. Flyet gikk ikke før om ettermiddagen, og et sykehus er jo et ikke-sted for meg, så jeg tok like gjerne drosje opp til Anders. Tok det rolig der noen timer, i motsetning til mamma, som begynte med oppvask, vasking, rydding og alt annet ei mor gjør for en bortkommen sønn ;)

Fredag og lørdag var jeg litt småkvalm, men søndagen var jeg tilbake i toppform. Og da mener jeg i alt annet enn kondismessig. Der har jeg enda en lang vei å gå, men tar man tiden til hjelp så kommer nok det óg :) Var til fysioterapi på mandagen, og da ble vi enige om å trene tre ganger i uken. Forhåpentligvis kommer musklene fort tilbake, ettersom jeg var så muskuløs før sykdommen (..), slik at jeg kan komme meg fort til nærmeste fotballbane. Det kribler!

Ellers kan det nevnes at jeg planlegger å gå på skolen hele neste uke. Om noen timer skulle bli kjedelige, så har jeg jo fullmakt til å stikke av, og det klinger godt i ørene mine ;)

7 comments:

Anonymous said...

Laisn Fredrik! tænkte æ sku tæste dæ ut. I å me at du sa i dag at du sku svare på kommentaran mine, me tanken på at VESSE ainner ikkje orka det, det e ikkje tøft i det heile tatt lzm ;)

Elin

Fredrik Stave said...

allo Elin ;) du ska bære tæste mæ så masse du vil, æ vil alltids svare! hehe.. enkelte kunne trengt sæ en på næsn, men det får bære være ;)

Anonymous said...

Hei.
Ja,hører at du har beg.med fysioterapi.Det kan vel trenges så lenge som du har vært i ro,ja absolutt i ro.
Du må nu ikkje være overivrig,fotballen og banene ligger nok der og venta på dæ :-)
Grønnsåpelukt og nystekte brød i huset t ho tante i dag,så synd du e så langt unna.Du kunne jo fått en skalk med brunost på,d e snadder d.
Klæmma.
Hilse.

Anonymous said...

hehe...ja det blir en del testing framover ;) ja ikkje sant..du får ta dæ en tur ned ei natt å gjøre nokka Djævelskap. Det ville æ ha satt stor pris på ;P joda, neida..Æ vurdere pinadø å lægge mæ. Det e heilt crazy..æ e jo et nattdyr. Men man skal jo opp i mårra å lære ungan litt om moral å sånt..haha. Nei gudfader, nu må æ avslutte, før det blir før passe piss prat. Før det e æ jævla go på skal æ fortelle dæ. God natta Fredrik

Elin K

Anonymous said...

hehe, mamma e fantastisk - som dæ; hørte du ute i fjellan og lekte Northug i dag :P
Sprint-Vm neste? Stå på videre, du e sprekar enn di fleste æ veit om ;)
c u l8r m8

Anonymous said...

Long time no see, Fred. Barney her...:-)Men æ ser jo på rabatt-lappan at du e innom og ser te oss, og det e bra. Godt at du hold dæ orientert her veit du, før du kan bi kailla inn på teppe før du veit ordet av det når du nu bynne å trene og se fresk ut....:-) hehe
Vakten venta og spreng ikkje ifra dæ...:-) Ellers e her alt ved d vante, bynne å tenke påske og fullt kjør. Bi arti, vi treng d etter ei rolig tid. Du gikk glipp a den sosiale HåndMix greia denna gongen, men ikkje førtvil, det kommer fleir. Har neste tema klart og Møsje ska besøkes iår og...:-) Naboan bak gittret har bedd mæ hælse, har vurdert å ha gittret en del nede på dagan, de kler å være bak lås og slå...:-)Iallefall Børje som overhode ikkje e tam. Har fådd inn ny Cappucino om du ikkje har sedd d. E redd de dær "dårlige" vænnan dine i kjellarn har hjulpe dæ med den du fikk, så kom heller hit....:-)Vi sees nok en a dagan, står nu her å glede mæ over snyen som førsvinn...:-) Hærlig.
Mix-hælsing te Anders på slag.... nei skolebenken. Mix-klæm Bente

Marie said...

formen kjaem nok fort telbake ja, du har jo ikkje akkurat vaert av di lataste ae kjenne saa:)

Kos dae paa skolen... kjekt aa kunne foerlate naar du vil i d minste