2007/02/11

Sofie er søt

Det er ikke så mye å skrive om for tiden, bortsett fra at jeg føler meg bedre enn på lenge. Matlysten har kommet tilbake, og formen er generelt veldig fin! Senere i dag skal jeg en liten tur på AIL-trening, men bare for å se på ;) Har ikke nok muskler til å skyte ballen ti meter engang! I morgen blir det en liten tur på skolen, har tanker om å ha norsk på skolen når jeg har mulighet. Skal ha norsk på tredjeåret til neste år, selv om jeg går andreåret, så det er bare å benytte muligheten når man kan. Tirsdagen drar jeg til Stokmarknes for en mellomkur. Har ingenting i mot det, for da kan jeg spise middag på Milano med Sofie etterpå. Hun drar til Sortland i dag, så det blir ikke lenge vi er fra hverandre :)

Ellers vil jeg skryte av meg selv, ettersom jeg klarte å gå opp 1,4 kg fra den 9. til den 10. Nå veier jeg rundt 54 kg, som er utrolig lite, men mye bedre enn skjelett-aktige 51.

Nå er det snart tid for skiskyting. Avslutter innlegget med en samtale som ble overhørt i Uppsala, Sverige. Adios!


Musikinstitutionen, Uppsala

Läraren i Rockhistoria går igenom schemat.
Läraren: Seminarium 5. Rastlösheten. Här ska vi prata att aldrig stå still och det där. Kanske glider vi även in på turnélivet och då även tre-enigheten. Vet någon vad jag menar?
Man 40: Kristendomen. Fader, sonen och den heliga anden.
Läraren blir tyst.
Hårdrockare 20: Sex drugs and rock n roll!
Läraren: Det var mer den jag tänkte på, ja…

(www.tjuvlyssnat.se)

3 comments:

Anonymous said...

Heia.
Nu ble ho tante glad,når du føler dæ bedre og lagt på dæ hele 1,4kg.Godt at d finnes småkurer som ikkje tappa dæ for både d ene og d andre hver uke.
God tur med far din på tirsdag.
Kom akk.fra 2års-feiring hos Henrik.
Vi var vel ca.30stk. Bra med stor stue og loftstue som ungan og noen store barn kosa sæ i og bl.a.så på Elias.
klæmma fra oss alle her nede i Åleby`n

Rolf og Randi said...

Hei Fredrik!
Det var kjempeflott å se at musklene er på vei tilbake. Regner med at treningen med AIL først starter når du føler for det.

Jeg er akkurat kommet hjem etter en uke på ski ved Sjursjøen, er orientert underveis om fremgangen din ved Randi og din far, topp at det går så bra.
God tur til Stokmarknes.

Hilsen onlel Rolf

Anonymous said...

Hellu!

Bra at du e i mye bedre form, e vel godt når du ska være heime ilamme Sofie :)
Så, du får ha lykke til på stnes!