2007/02/13

Mellomkur

Nå ligger jeg på Stokmarknes! Et koselig og lite sykehus, men det vil aldri bli like bra som verdens beste sykehus, UNN! Hehe. Gleder meg til å komme tilbake, for der vet de nøyaktig hvordan og hvor de skal gjøre det. Her var det mye forvirring rundt ledningene som går inn i kroppen min, en såkalt "hickmann". Men de tror i alle fall at de gjorde rett. Det håper jeg virkelig for deres skyld :P Nå skal jeg slappe av med en ny episode av "Lost", mens mamma og pappa leser i aviser. Etterpå skal jeg vi hente Sofie på skolen, så drar vi til Sortland og spiser. Skal selvfølgelig spandere middag på henne, så lager jeg min egen variant av den såkalte "Valentines day". Det er noe av det verste jeg vet! En dag som er laget for butikknæringen, slik at de kan utnytte menn uten innsikt i hva kjærlighet egentlig er. Det finnes 364 andre dager i året hvor man kan verdsette den man setter høyest. Betyr det ikke mer at noen kjøper deg blomster og sjokolade på eget initiativ, og ikke på oppdrag fra Rimi og Andøy Bok&Papir Handel, (som har fått inn mange søte kjærlighetsbamser).? Jeg håper virkelig ikke at du kjøper én av dem.

12 comments:

Anonymous said...

Rart å tenke på at vi bære sett nån hundre (eller tusen da..) meter fra kværandre nu.
Snakkes snart, kjekken :)

Anne Mari said...

Hei Fredrik!!

Leste i avisen at overskudde fra 80-talls festen på Ainnes sku doneres tell Manchester-turen din. D syns æ va sinnsykt bra :)Dokker får d nok suupert!

Anonymous said...

Ikke dårlig at pappa lot deg få være igjen på Sortland!! Håper HAN får sove i natt. Ha det fint!
Klem

Marie said...

Vess du syns Valentines day e overdrevven i Norge proev aa kom hit. Det e heilt sinnsykt aa ae gler mae saa tell d e over foerr butikkan e stapp full av alt muli kjerlightets dill dall. D har vaert saann sia julepynten bei tadd ned, men d e saa meiningsloest.

Anonymous said...

hehe, nu trur æ ho på bokhandeln kjæm å tar dæ, men d e jo sant som du sei. Idag va d faktisk en rett på MH-kantina som heite "valentines kylling og ris", men den va selvsagt like tørr som vanlig :D
Forresten, har kjøpt mæ nye utd-skjorta så kan hende æ hiv mæ i bagasjen !
Nu tar æ faktisk hælg, sees på mandag.
-Anders-

Anonymous said...

Men Anders, du falt jo for trikset selv, så det funka! ;P

Anonymous said...

hehe, sa aldri at Æ spiste den, smart-ass :P :P

Fredrik: Gler mæ tel å vise dæ på mandagen den nye "el-varen" æ har kjøpt mæ. Du kommer tel å bli imponert, stikkord: "iPOD-killer" :p

Anonymous said...

anders: men du sa jo at den va like tørr som vanlig, så du må jo ha smakt den då?

Anonymous said...

:) skjønne frustrasjon din, men den gamle romerske tradisjon e litt meir en den utgir sæ før... :):) Artig å se at du e på sykehuset her (bor på st.nes sjøl) da æ va der fikk æ dilla på brødet av alle ting.. :)

Anonymous said...

din dårlige kverulant, sjønne godt at du ikje tør skrive navne ditt. synd at du nok møte dine overmenn når det gjeld å kverulere i dette brødrepare, og dem bruke iallefall sine gode evna tel nåkka positivt ! :)
å være kverulant e ikje nødvendigvis dumt, men du må nok tenke dæ litt om når du kverulere om en kylling han faktisk ikje har sagt at HAN har spist :) :) ;)les heller "psyk", den syns jeg va veldi bra!

Fredrik Stave said...

romerske tradisjona interessere mæ ikkje, og æ har ingen respekt førr denna dagen. dermed basta ;)

Anonymous said...

men det e jo godt man tar standpunkt mot nåkka;);)