2007/03/10

Prat + grattis!

Ikke så mye å melde om for tiden, foruten at jeg drar til Tromsø på søndagen. Skal overnatte hos Anders og Camilla, også drar jeg opp på sykehuset mandagen. Da blir det MR, CT og benmargsprøve. Skulle ikke forbause meg om det ble litt blodoverføring også. Tirsdagen starter kuren, og torsdags formiddag blir jeg løslatt. På prøve. Blir sikkert til å dra hjem igjen fredagen hvis ikke noe spesielt skulle dukke opp. Blir spennende å høre hvordan resultatene er, selv om jeg er veldig sikker på at de er positive. Føler meg hundre prosent frisk, så hvorfor ikke?

Vil benytte anledningen til å gratulere den beste jenta og den søteste gutten:


Gratulerer med 25 måneders-jubileum og for det faktum at du er verdens mest utrolige kjæreste. Vi har hatt enklere tider enn nå, men det gjør forholdet bedre, og jeg er sikker på at vi kommer styrket ut av det til slutt. Du har betydd utrolig mye for meg siden diagnosen. Elsker deg for alltid, søta! :)



Ganske utrolig at du er blitt 20 år, for det betyr at jeg snart fyller 18. Vi har alltid vært glade i hverandre, med obligatoriske unntak, og nå er vi blitt veldig sterkt knyttet til hverandre. Det at jeg har deg i Tromsø betyr utrolig mye for meg! Håper du har hatt en fin dag, selv uten mammas suksessterte ;)

6 comments:

Anonymous said...

Æ vil være den første te å grattulere både den eine å den andre å den tredje :) vært ute på "byen" å må vel snart komme mæ i sæng. Skal ha rmr loppiss i mårra åsså :) Bære å komme. Det va btw vældig fint å kunne træffe på dæ her om dagen. Du e jo krute go! :D

Anonymous said...

Det va btw ho Elin Krey

Anonymous said...

Det bli nu kooozzz å komme t storebror og overnatte.Ho T har vel sikkert med sæ noe godt ,spesielt t bursdagsgutten.Tenk 20år og Du kjem jaggu raskt etter.
Lykke til med alle undersøkelsene og kuren.
VI tenke MASSE på dæ og dine.
Klæmma.
Glemte å gratulere dokker to turtelduer-Grattis!!!!

Anonymous said...

Heisann :)

Snubla tilfeldigvis over bloggen din, har lest litt av det du erfarer nå, og må si jeg er imponert over humøret! :)

Jeg har selv kreft, leukemi, blir behandlet ved Rikshospitalet for tiden. Det er bare å stå distansen ut! Ønsker deg all lykke på din vei :)

Anonymous said...

Hei Hei! Flåtters at forma di e bra:) Blitt litt lite bloging på mæ i d siste, driv å fløtte t ny plas å bo! Og der e d itje nett :/
Ellers? Alt bra heime and such?
Var å så skambankt på torsdagen, og turdus på fredagen. To helt fantastiskt råe konserta :) Blir bra når du blir 18år, ska æ dræge dæ med på konserta her i Tromsø og andre plasser, så fremst at forma di e bra:)
Men, nu ska æ ta å se knockaround guys. Vi snakkes :)

Hels gamlingan i stua :)

Marie said...

=[]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]5tfcjo-[wq87trrr2dpppp/fz\x4edsgh
,mfc

Her e en hilsen fra kattungen vaarres som telfeldivis tok sae en tur over tastature mens ae leste kommentaran dine, han meinte sekkert naakka godt med det;)

loekke tell med kuren