2007/03/12

:)

Da var min første dag i Tromsø uavhengig av UNN over. I morgen tidlig bærer det av gårde til sykehuset og diverse tester, før kuren starter tidlig tirsdagen. Tror at denne kuren blir lettere enn de andre, ettersom jeg har gått opp flere kilo og formen er god. Kondisen, derimot. Tromsø er kjent for bratte bakker, og det fikk jeg virkelige erfare når Anders bestemte seg for å dra meg med på en liten tur :P Har nok et godt stykke igjen før jeg kan spille fotball igjen. Men ingen blir født med god kondis, så det er jo absolutt mulig å få den tilbake!

Jeg innrømmer at jeg har blitt avhengig av Farmen, så jeg håper jeg er i form til å få med meg finaleuken, og det at Agnethe ryker på ræva ut og Mikkel vinner hytte og bil. Heia same!

8 comments:

Anonymous said...

nei seriøst!? vil du at han mikkel skal vinne? greit ho agnete e ei bæs ræv, å får gevinst vest han ole magnus vinn. men syns
uansett han ole m fortjene å vinne. han har fan mæ vorre ute i kapm 3 gånga? å vunne kvær en jævla gång! :D
Elin K

Fredrik Stave said...

selvfølgelig heie æ på han mikkel! makan te same må du leite lenge etter ;) samtidig så har han onga med fire forskjellige kvinne, så ei stor hytta passe perfekt førr han, med god plass te alle. ka ska agnethe og ole magnus gjøre me ei stor hytta? ha toga-party? :D

Anonymous said...

Heia Laila sier nu æ. Syns ho har oppført sæ eksemplarisk. Flink og jobbe også. Så è ho jo fra Narvik. Som en god nr. 2 è det han Mikkel. Han è nu tøff.
Det her blir ei spennanes uke.
Stor klem fra Line T.

Anonymous said...

Laila e fa ikke fra Narvik men fra ANKENES.
Fredrik du få stå på i denne uken.
Hils morsan og farsan.

Børge

Anonymous said...

Vi har skjønt det! Ho agnethe e ei førbainna masræv og syt som en liten drittonge. han Ole magnus e en liten baby i en alt før stor kropp. Han eie ikkje evnen tel å diskutere og lar sæ styre av en liten nazi med verdens mest irriteraness stemme. Tenk å være med i en sånn konkuranse også ikkje tenke taktikk før fæm øre! då e man jo graute dom sånn som han ole m. Han mikkel e den artiaste, tøffaste og luraste der inne. heia saman!

Når det gjeld ho Laila gidd æ ikje byinne. Man skulle jo tru ho røyka et eller ainna lykke-greier. Små barn, store gleder.

Anonymous said...

Glømte å sei at æ heie også på ho søte trønderjenta! ;)

Anonymous said...

oioi..det va då voldsomt ;) jaja..sei ka dokker vil! HEIA Ole Magnus. Han kan dompe naute å finne nån ainner å dele bil og hytte i lag me! :D
Elin K

Anonymous said...

Elin du e jo bære småførrelska, deffør e du inhabil. Heia Mikkel, (og ho trønderberta) Vesst ho Agnethe vinn skal æ egenhendig sætte fyr på den hytta!!

Jænsn Jr.