2007/01/22

Opp, eller ned?

De tok en ekstra blodprøve av meg i ettermiddag. Resultatene viste neste ingen endring, noe som er litt overraskende. Det kan bety at jeg ikke får dra hjem enda, men det aksepterer jeg. Vil ikke risikere å få infeksjon hjemme, for da blir det drama med ambulanse-helikopter og hele pakka. Men man vet aldri hva ei god natts søvn kan gjøre! Øker de som forventet til i morgen, vil jeg mest trolig være klar til å dra. Risikoen er jeg ikke villig til å ta, men én dag ekstra her er ingen problem. Vi får se, vi får se.

Når jeg kommer hjem, håper jeg at dere hjemme forstår at jeg har vært innlagt i nesten én måned, hvor det har vært mye hard behandling. Derfor vil jeg nok trenge tid til å slappe av, hvor ting går etter min klokke. Jeg er selvfølgelig interessert i besøk, men det må vi avtale, og helst ikke så mange om dagen. Selv om jeg føler meg veldig bra, må jeg akseptere at jeg har en alvorlig sykdom. Det hadde vært kjipt om jeg skulle slite meg ut, og deretter returnere til Tromsø lenge før det som egentlig var avtalt. Det kan være at jeg tar meg en liten tur på skolen, men det vil hovedsaklig være for å prate med de eldre. Har vel også lovt bort noen klemmer til elevene, og jeg er en mann av mine ord, så lenge dere er friske! Tenkte meg en liten tur i klassen, men det er for å glede lærerne, det er vel lenge siden de har hatt timer med et høyt faglig nivå ;)

Det skal bli godt med is fra mix igjen.

10 comments:

Anonymous said...

Så bra at du har innsikt i hva som er bra for deg Fredrik. Det er nok mange som vil treffe deg kan jeg tenke meg. Er nok lurt å ta godt vare på deg selv nå, ja.

Ønsker deg en god tur hjem, lad batteriene dine. Hils Sofie fra meg da.

Beste ønsker fra Astrid

Anonymous said...

Hei Fredrik
håper det blir opp for nå har du fortjent en tur hjem.Det er godt og få ladde opp batteriene hjemme.
Ønsker deg en riktig godt tur hjem.

Anonymous said...

Hei Fredrik
Vi får håpe resultatene blir som forventet i dag, slik at du får komme hjem en tur. Men husk å ta det med ro og få den hvilen du trenger! Vi står klemmere i kø... bare så du vet det :-)Vi får bare være tålmodige..

Frode, Tuva og Noa hilser også

Verdens beste bloggklem fra
Siri :-)

Anonymous said...

Heisann Fredrik.
Fikk linken til bloggen din før ca ei uke sia , å etter det har æ vært inne å lest kvær dag.
D e lite som ikkje e blitt sagt , men hvertfall så skal du ha sinnsykt masse kredit før at du skriv som du gjør , å lar dem som lure på korsn d går vette ka som skjer.
Trur uten tvil du har heile øya sin oppmerksomhet , på en aller høyeste positiv måte.
Håpe du blir frisk snart , å får komme dæ tel manchester en tur.
Kanskje du e der når dem løfte bøtta eller?
D hadde vel vært nåkka vil æ tru..
Ønske dæ alt godt , ska helse fra familien min , å sende varme tanka..

Mvh Jonas Sørensen

Anonymous said...

Tjo-hei Fredrik.

Her kommer en kjempehilsen fra Sauda. Sitter faktisk på jobb og leser i bloggen din. Du er herved lagt inn under favoritter. Du er jo bare såå flink og uttrykke deg. Og sånn humor da... :-) Veldig bra terapi og få ned noen tanker på "papiret".
Stå på Fredrik. Du har mange rundt deg som krysse fingrer og tær for at du skal bli frisk snart. Håper det går bra med verdiene dine slik at du kan komme deg hjem en tur. Ta det easy med milkshaken da, he, he...

Megaklem fra Line (søskenbarnet ditt) og min Frank

Anonymous said...

Det er opprettet konto i Nordlandsbanken som heter; Old Trafford neste!

8982.10.43515

Det er flere som ønsker å bidra til at Fredrik skal ha noe gledelig å se fram til når han blir frisk.

Målet er å få til en ferie i England, med kamp på Old Trafford.

De som ønsker, kan sette inn et bidrag på kontonr. ovenfor.


Spre budskapet!

Frode Stave
Randi Nordvang

Anonymous said...

Hei fredrik,håper du blir bra igen.det var synd at det skjedde med deg!

God bedring.

Anonymous said...

Hei Fredrik.
Jeg er en arbeidskolega av din pappa og en toftenværing som du. Jeg har lest gjennom hele bloggen din, og jeg må si at du virker som en utrolig sterk gutt, fortsett videre slik. Husk at positiv tankegang er ++ for din egen "hær" i kroppen.
Som jeg forstår er du en UNITED fan, og da håper jeg at kontoen som onkel Frode har opprettet for deg er "stappfull", slik at du kan få en uforglemmelig tur på kampen, du er verdt den.
Du får hilse pappa Geir og mamma Tordis så mye fra meg, og så får du ha en durabelig god bedring....
Mvh.
Waldemar

Anonymous said...

Hei igjen Fredrik.
Du får unnskylde så mye Fredrik, men Frode er jo ditt søskenbarn og ikke din onkel......
Waldemar

Unknown said...

Kjære Fredrik!
Hjemmesida di e flott. Vi håpe alt ordne sæ førr dæ. Å æ ska bidra så du kjæm dæ te ManU. Ses kanskje te hælga. Hils de ainner rundt dæ!Klæm fra Bodø