2007/01/28

Sprellemann

Jeg merker at det å ha denne bloggen medfører ansvar til å oppdatere den ofte, for nå begynner meldingene å tikke inn; "E fredrik skikkelig syk igjen? han har jo ikkje oppdatert bloggen.." Neida, jeg har det fint, men når dagene består av sofa og tv, så føler jeg at det ikke er noe dere vil vite. Men for all del, det er hyggelig at dere følger med ;)

Har kjedet meg ganske masse hjemme, samtidig som smertene i kneet har blitt verre. Gleder meg til å dra til Tromsø igjen, hvor jeg får behandling for sykdommen, og ikke bare lindring, noe som er tilfellet hjemme.

Kjæresten ble syk i dag, noe som er helt vanvittig typisk. Vi får ikke se hverandre før hun blir frisk igjen, men i morgen reiser hun til Sortland. Det er ei vitamin-innsprøytning å ha henne ved min side, man glemmer smertene av for ei stund. Håper jeg er hjemme 8. Februar, da har vi faktisk 2-års jubileum. Det er ikke dårlig for to 17-åringer ;) Love you, babe.

6 comments:

Anonymous said...

Ja det e bra typisk at Sofie skulle bli syk.Men du får ta med dæ d positive at du har vært heime og kosa dæ sammen med både ho og fam.ellers.Kan tenke mæ at d bli godt å komme tbake og få behandling igjen.Vi tenke masse på dæ.Klæmma fra oss alle i Ålebyen.
Hilse.God tur i mårra,e d mamma eller papsen som blir med?

Anonymous said...

Hei Fredrik. Håper det går bra med deg. Hjertelig hilsen Kristian

Hege said...

Kjære Fredrik.
Det var Bente på Mix som fortalte meg om denne siden. I tillegg leste jeg om deg i Andøyposten på lørdag. Jeg har tørket tårer hele tiden mens jeg har lest gjennom alt du har skrevet om deg selv og sykdommen din. Etter å ha lest gjennom alt du har skrevet skjønner jeg hvorfor dette har blitt en side som har forandret hverdagen og tankene til en god del mennesker. Jeg bare følte for å skrive ned noen ord til deg selv om du kanskje ikke vet så godt hvem jeg er. Må bare si til deg Fredrik, at du har et helt fantastisk stå på humør og jeg beundrer deg virkelig. Hadde bare lyst til å nevne noe som min gamle tante bestandig brukte å si, og som jeg synes er viktig å huske på og verdt å vite. Nemlig:
Mister du penger,
mister du intet.
Mister du venner,
mister du noe.
Mister du kjærligheten,
mister du mye.
Mister du håpet, mister du alt.
Stå på Fredrik. Jeg ønsker deg lykke til. Dette skal du greie.
- Hege Nilsen

Anonymous said...

Hei Fredrik!
Tenkte at nu e d på tide at æ sende dæ nån ord, så mange gånga som æ har vært inne å lest bloggen din. Må bære sei at æ beundre måten du skriv på. Så godt humør og pågangsmot :) Det e så bra.

Det va godt at du fikk komme heim en tur i helga å slappe av. Det gjør nok sekkert godt å få en pause fra sykehuset.

Æ vil bære ønske dæ go tur tel Tromsø. Stå på videre!

-Camilla Eilertsen

Anonymous said...

Hei der Fredrik. Passelig hektisk søndag på Mix. Håpe du har fådd i dæ masse is i helga, og e styrka og klar før Tromsøtur. Nu som laget dett har hatt spællefri i helga får du komme dæ nord å få de på banen igjen. Husk de vinn ikkje en kamp uten å jobbe. Det veit jo vi fotballspællera alt om...:-) Kan førresten godt være innbytter før ho Ingrid på venstre back, Syns faktisk det e veldig rart onkel Rolf ikkje har tatt mæ ut førlengst. Han som verkelig veit ka æ e god førr der....:-)Så æ stille på benken. Du får ha god tur nord til søte sykepleiere, så meldes vi. A sedda Mix-klæm. Bente

Anonymous said...

heihei i natten!
Fint å se at det ikkje e bære æ som sett våken ;)
Go tur tebake i mårra. Løkke te Fredrik. Æ har sånn btw også dagbok, vest du ikkje veste det :)

God natt. Mange goe klæmma og tanka i fra ho Elin