2007/01/26

Natt

Hei alle sammen :)

Skulle bare si at alt er fint med meg, og at tiden hjemme brukes veldig nyttig. Bare ta dagen i dag som et eksempel; jeg stod opp fra sengen rundt klokken fire, lå på sofaen til uret rundet ti, gikk ned i leiligheta og traff noen venner til klokken slo to, og nå ligger jeg i senga. Ikke akkurat en meningsfylt dag, så det er hovedgrunnen til min inaktivitet her i dag. Har fått tre store mapper med dvd'er i dag, så folk har tydeligvis fått med seg mitt tidsfordriv! Nå skal jeg slå på én av dem, så får vi se om jeg eller Jon Blund vinner kampen i natt.

9 comments:

Anonymous said...

Hei Fredrik
Ja det er jo ikke lett å komme hjem,når man tenker på den"servicen"du har hatt i Tromsø,det er jo ikke noen "søte"sykesøstre som "duller"med deg nå;hvis ikke mora di"springer"rundt deg,men det blir vel for mye,når kjæresten din også skal "ha tak ideg"Nå får du bare stå på,ikke for mye med kjæresten,det tapper en får "krefter",vet du.Tante May og jeg skal dra til hytta ved 1700 tiden;det snør som pokkern her,men "skitt au"vi kommer vel fram.Nå får du hilse alle dine fra oss 2 her i Narvik.

Anonymous said...

Heeei creampie!:P Hehe, godt å høre at du har humøret med dæ i allefall:) Lure på kor du befinn dæ hænne rundt 16 februar? Kommer tel ainnes då, så ves du e heime så kommer æ innom. Ves ikke får æ ta mæ en tur te tromsø når æ klare å få fri fra jobb:) Menne, nu skal æ å sjekke vaktlise, gjøre lekse og lage mat! Så vi prates grabben!:D

Anonymous said...

Hei. Det mæ jo være aldeles nydelig å være heime og kose sæ gløgg ihjæl. Slapp nu bare godt av så du e klar t fight igjen. Æ veit ka æ snakka om,krefter må en ha for å stå på vet du.Vi har besøk av lille vennen vårHenrik, og han ska ligge her med ho besta og han besten i natt.
Du har vel hatt besøk av onkel Leif og bestemor i dag. HILSE så masse fra alle her i Ålebyen.

Anonymous said...

Hei hei Fredrik :)
Høres ut som du har hatt en avslappende dag, I motsetting til meg hehe. håper du fikk mange bra filmer.
Det er utrolig fint at du fikk komme hjem til venner og familie. Når man har ligget på ett sykehus så lenge er det godt å komme hjem i de omgivelsene du er vant til og det gir en positiv virkning på deg både innvendig og utvendig,jeg veit jo ikke hvordan det er for deg. Men kan tenke meg at det er godt.
Du og de du har rundt deg får ha en fantastisk kveld og god helg. Hils hele familien.
Kos fra Carina Hedqvist :)

Anonymous said...

Hei igjen Fredrik!
Har satt inn et lite beløp til deg på "Old Trafford-kontoen".
Håper du får en flott tur når den tid kommer.. :)
Vi tenker ofte på deg og familien din..

Klem fra Tromsø
www.arctic-way.net

Anonymous said...

Heia Fredrik

Nå er det natt, og jeg sitter her i nabohuset og leser bloggen din. Prøver også å utligne trykket i ørene. I dag har det blåst så kraftig at jeg har fått "flydotter" i ørene. Har gjespet, gapt og svelget hele dagen.

Ser at min søster i Sverige også har sendt en hilsen til deg. Hun er bare kjempesnill:-) Håper du ikke ble forkjølet etter at jeg traff deg på flyplassen i Tromsø. Prøvde å puste riktig vei på flyturen hjem (fremover).

Har du forresten sett filmen Patch Adams? Hvis ikke så kommer jeg bort med den på søndag. Tipper at den er midt i blinken for deg (mye bedre enn Jackass 2 eller hva det nå var min søster i Sverige anbefalte).

Klem fra Grethe

Anonymous said...

Hei Fredrik!
Sitter her og leser om deg i Andøyposten. Du kjenner ikke meg, men jeg er en gammel dame som bor i Middagsfjellet.
Vil bare si at du har den rette innstillingen. Ønsker deg lykke til med det det du skal starte på i Tromsø på mandag! STÅ PÅ!
Men vennlig hilsen
Karin Svanstrøm Amundsen.

Old Purple Box said...

Dette kommer du deg gjennom, Fredrik. Det vet jeg. Positiv innstilling er hovednøkkelen til seier.
Sikkert deilig å ha en pause hjemme. Kanskje jeg treffer på deg i påsken.

mvh
To-metringen i Sjøgata

Anonymous said...

Hei, Fredrik!
Jeg håper at du fortsatt koser deg i frihelga sammen med din familie og dine trofaste venner. Vi ved Andøy videregående skole kommer i abstrakt forstand til å stille oss bak og dytte på når du skal til med en ny cellegiftkur på mandag. Og vi er sikre på at vi har deg tilbake på skolen igjen når du har fått tilbake den gode gamle formen igjen. Ellers har jeg skrevet noen ord til deg på SMS i dag som har med skolen å gjøre. Ha ei fortsatt god helg og hils til Geir, Tordis og Anders.
Hilsen fra Egil brensholm.