2007/10/17

Gode, gamle minner?

Brukte noen timer igår til å lese gamle innlegg, og det var ganske sterkt. Sterkere enn man skulle tro. Gjenopplevde det meste, og det er ingen tvil om at den perioden er den hardeste hittil! Men det var utrolig koselig å lese alle kommentarene på nytt, det er greit å bli påmint hvilken omtanke og støtte dere alle viste meg.

Grunnen til at jeg ser gjennom bloggen er enkel. TV2 skal begynne med et nytt ungdomsprogram, som skal sendes om ettermiddagen på hverdager. De vil også ha ei internett-side som skal oppdateres hver dag, med blogger, nyheter, videoer o.l. Redaksjonen deres hadde funnet fram til meg via Kreftforeningens nettsider, og de likte det de leste såpass mye, at de ønsker meg som blogger på siden deres. De ønsket ungdom med forskjellig bakgrunn og livshistorie, og der mente de jeg passet perfekt inn! Takket selvfølgelig ja, så da begynner jeg å blogge for dem i slutten av måneden. Det innebærer at jeg fjerner denne bloggen fra internett, men ikke fra datamaskinen :) Kommer til å legge ut adressen til bloggen når siden er fikset, no worries!

Ellers er det masse forandringer på gang, som f.eks. endret sivilstatus. Men life goes on, som det så filosofisk heter!

11 comments:

Anonymous said...

Heisann Fredrik.

Selv om jeg ikke er ungdom lengre så må jeg følge med videre på bloggingen din.
Ikke rart at de ble fasinert av dine skriveferdigheter. Kanonbra.
Lykke, lykke til med det nye prosjektet.

Stor klem fra Line T.

Anonymous said...

Dette hørtest spennende ut, vi følger deg videre på TV2 bloggen, klæm fra Eirik, Julie, onkel og tante på Sola.

Anonymous said...

Helt supert, Fredrik! :D
Ønske dæ løkka tel med detta spennende prosjektet ;)

Gode ting skjer med gode folk :)
- Hanne

Anonymous said...

Dritkult!

Anonymous said...

Du e rå Fredrik! tøffaste guttn i gata :)

Unknown said...

Et spennende prosjekt,så løkka til og vi ska følge med må du vite.Mange spennende daga fremover fortsatt for dæ.Som du vet så e d ei stund sia æ har vært innom her,men i tankan mine e du "nesten" hele tia.Vi prates jo på MSN t vanlig.
Klæmma fra oss i Åleby`n

Anonymous said...

Heisann ! Bare en liten hilsen fra meg og resten av oss her.

Anonymous said...

du er helt konge, det du skriver inspirer fler og lengre enn du tror! Stå på videre, du er som en briljant C.Ronaldo på ditt "fotball-lag" :) Hilsen fra Oslo

Anonymous said...

enig, gleder meg til å se din "spalte" på TV2 ! Stå på videre, the Red Army er med deg!! :)

Anonymous said...

nå må du snart oppdatere om hva som skjer og hvordan det går :) gleder meg til å se deg til jul!

Anonymous said...

den siste der var fra mæ, nora :D