2007/10/08

Sjallabais!

Er det virkelig så lenge siden sist jeg oppdaterte? Skulle tro jeg var blitt frisk!

Mye som har hendt siden sist. For noen uker siden var jeg i Manchester, der Chelsea ble latterliggjort med 2-0! Helt syk opplevelse, det er så avgjort ikke siste gangen jeg drar over dammen :D Vi stod like ved selve kjernen av supportere - "Stretford End." Det er der banneret "20LEGEND" henger. Dagen før kampen var vi rundt hele stadion, både innvendig og utvendig. Kult å tenke at Ronaldo og Rooney sine rumper har vært på samme plass som min!

For øyeblikket befinner jeg meg i Paris, faktisk. Snurra globusen denne helgen også, og sannelig ble det ikke en romantisk by! Har vært her siden lørdagen, og onsdag drar vi hjem. Da blir det jobbing på Mix helt til høstferien er over. Blir godt å bo på hotell hjemme i noen dager :)

Når det kommer til sykdommen, så er det bare positive ting å si. Merker ikke noe som helst av vedlikeholdskuren, verken fysisk eller psykisk! Føler meg friskere enn aldri før, og energien er omtrent på samme nivå som før. Men så var det den berømte kondisen..

Jeg kommer mest sannsynligvis til å slette bloggen i slutten av måneden, og grunnen får bli en overraskelse ;)

1 comment:

Anonymous said...

overraskelse ;o ka kan d vær? ;o;O