2007/01/24

Hjemme

I dag har jeg ingen blodprøver å dele med dere. Det var ganske deilig å sove uavbrutt i natt, selv om jeg allerede begynner å savne de snille sykepleierne ;) Jeg våknet halv to i dag, og siden har jeg nesten bare slappet av på sofaen. Det tar bort smertene i foten, samtidig som jeg pappa ikke får lovt til å ligge der. Ganske smart, eller hva?

Har ingen planer for resten av dagen, er enda litt bekymret for de hvite blodlegemene, og om de er høye nok. Tenkte meg en liten tur på kiosken, men ikke noe mer. Også må jeg ta meg en tur i dusjen. Skal prøve å ta vekk håret på hodet, det irriterer meg at jeg røyter mer enn katta vår. Får besøk av kjæresten om ei stund, og det krever jo sitt :) Ender vel opp med sofa og tv kjenner jeg kroppen min rett. Men deilig å være hjemme i alle fall!

9 comments:

Anonymous said...

Hei Fredrik!
Har akkurat lest dagens innlegg, godt å se at det går greit. Jeg skal på sangøvelse nå snart, må forberede meg til søndag da korene og skolekorpset avholder konsert i I-hallen.
Tante Randi og jeg vil gjøre avtale om når det det passer med besøk.
Et foreløbig bidrag til "Old Trafford neste" er sendt. Regner med at turen går i boks.
Er det noe du lurer på anngående laget eller, tar du kontakt med kapteinen.

Klem fra onkel Rolf

Anonymous said...

Hei Fredrik
Det e fint å høre at du har kommet hjem, litt avkobling regne æ med kan være bære sunt :) Også e det så bra å lese at det går fint og sånt.
Håpe på å kunne se dæ snart.
Klem :)

Anonymous said...

heia fredrik=) bra at du e kommet dæ hjem.. håpe du har det bra=) klem fra tina

Anonymous said...

Kom akkurat fra korøving,så d e ikkje bare onkel Rolf som øver på onsdag. Vi har det kaldt og et nydelig vintervær. Godt å se at du har okkupert sofaen og at d går greit. Æ og stig slappa av på sofa/stol,så onkel måtte bruke gulvet. Men nå har Stig kjøpt sæ leilighet,så da blir d andre boller for oss alle.Kos dæ med kjæresten og hilse alle.Klæmma fra natterangleren(har seinvakt i mårra)

Anonymous said...

Hei Fredrik! :)
Flott hjemmeside som jeg kommer til å besøke flere ganger, det var godt å se hvordan du takler det hele!
Stå på (ikke at du trenger noen til å be deg gjøre det da)! ;)
Hils familien så mye..

Klemmer fra Suzanne Johansen m/fam (datter til andre Tordis)

Anonymous said...

Hei!!
Det e nu flott at du har kommen dæ heim, få litt avveksling fra sykehuset, selv om ikkje di snille sykepleieran e dær :P
Kos dæ ilage ho Sofie :)

Gla i dæ!

Anonymous said...

hei fredrik! Lillesøstra mi hadde dokketeater en dag før mæ, d handla om to bamsa som satt å snakka så kom der en tredje bort tel di å sporte,- ka dokker gjør? Då svarte den eine bamsen, -nei vi sett nu bære her å syt!
Æ syns det va ganske rektig det ho sa, før når du tenke dæ om så e det akkurat det vi gjør alle sammen, alt før ofte. Vi e alt før dårli tel å sette pris det vi har, alt før dårli tel å se det positivet i kverdagen. Æ trur du, din situasjon og ikke minst denna sia di har hjælpt mange tel å stoppe opp å tenke sæ litt om, å sette litt meir pris livet sitt.Det e vel ikke nokka trøst å det gjør jo ikke din situasjon bedre, men då har det vertfall kommen nokka godt ut av det heile. Å som det sto her inne en plass, " tenk at det må nokka sånn her tel før at vi ska se kor bra vi har det".
Æ trur at du og skrivinga di har førandra kverdagen tel mange. Det e bære å se på han marius f.eks. i dag når han pepe kom heim fra skolen, då holdt han på å vaske heile leiligheta han bytta telogmed duk på borde. Alt detta før at kanskje det va mulig før dæ å komme ner dit då...så gratulerer, du e herved den første som har fådd han marius opp av sofaen før så å vaske -heilt frivillig!! Ikke verst=)
Oj det bei litt langt herran her, ja uansett så håpe æ nu vertfall situasjon din bi bedre. Ser jo at du e veldi modig, husk nu bære på at ingen træng å være sterk å modig heile tia, det må være lov å være lei sæ åsså...ja du ser nu sjøll =p
Hilsen Karoline (søstra t marius å pepe)

Anonymous said...

Hei Fredrik!
Satt å læste litt på di forskjellige tengan, det e jo fantastisk at du har funne nåkka å bruke tida på, man kan jo bære innbilde sæ kor kjedelig det der sjukehuset kan være.

Æ ville bære sei hei, å gjøre dæ oppmerksom at alle vi her i stavanger følge med ka som skjer der oppe, og vess det e nokka, så veit du kor du finn oss:-)

Klem Trym

Anonymous said...

Heia Fredrik

Selv om disse dagene tilbringes i Trondheim på kurs følger vi med på bloggen din. Godt å høre at du har det fint hjemme. Geir får bare finne seg i at sofaen er opptatt, sikker på at han synes det er ok. Her regner nu både vi og snøen vekk snart. Kos deg sammen med alle dine kjære hjemme.

Mange gode klemma fra Ida og Anniken