2007/02/04

Alive

Hei igjen!

Dagene hjemme går veldig fort, så nå er det bare to små dager til jeg setter kursen mot Nordens Paris. Forhåpentligvis blir ikke oppholdet der langvarig, men alt avhenger av hva immunforsvaret mitt gjør. Denne gangen er jeg bedre rustet, siden jeg fikk ei sprøyte som skulle stimulere beinmargen til å lage flere soldater. Neste tirsdag skal jeg til Stokmarknes, siden de kunne gi meg samme kur der som på UNN. Da blir jeg bare innlagt for noen timer, så det blir mye tid hjemme for meg framover. Den 20. Februar er det ny hovedkur, og da blir jeg nok der ei god stund. Kvalmen etter forrige kur er ikke helt forsvunnet enda, og det er snart ei uke siden.

Men når jeg tenker meg om, så har jeg det bedre nå på lenge. Jeg prøver i alle fall å gjøre som legene råder meg til; leve livet så normalt som mulig. I dag har jeg vært hos en god kompis, hvor jeg så Manchester knuse Tottenham, noe som er veldig normalt. Snart skal jeg til bestemor, og i morgen blir det muligens en tur på skolen. Selv om jeg ikke kommer til å klare og klemme alle, så er det noen som skal få.

3 comments:

Anonymous said...

Så bra at du har det bedre :D Det e så godt å høre! Håpe det fortsette sånn :)

- Gitte

Anonymous said...

Det e så godt å høre at du e heime og kan besøke venner og ikkje minst bestemor.Ka du syns,har ho ikkje fått d koselig vel?
Ekstra kos at Anders har vært heime i helga sammen med dere:)
God tur tbake på tirsdag og heim att om etterm.igjen.Vi snakkes..Klæmma fra oss alle i Åleby`n

Anonymous said...

Lykke til på turen til Tromsø igjen. Det blir pizza når du er tilbake. Klæm