2007/02/02

Kvalmende kvalme

Kvalmen har gitt seg litt i det siste, så det ser ut til at jeg drar hjem i morgen. Har tilbringt de to siste døgnene i senga, og der har jeg stort sett sovet og spydd. Heldigvis er jeg ferdig med kuren nå, så jeg får næring og saltvanns-oppløsning intravenøst for tiden. Det er ferdig i morgen tidlig, og etter det blir det tatt blodprøve. Den er ferdig framstilt rundt klokken ett, og da bestemmer vi oss endelig for om jeg drar hjem eller ikke.

Jeg har lyst på mat og drikke, men tror ikke det er en så lur idé. Tror jeg venter til kvalmhetsfølelsen er helt vekke, så slepper jeg et skrekk-scenario i natt ;)

2 comments:

Rolf og Randi said...

Hei Fredrik!
Det var godt å se at formen er på annmars igjen. Dette med kvalme, var jo noe vi var oppmerksom på at det ville plage deg, forttsett med å stå på.
Regner med at blodverdiene er ok. på etter middagen. Spis og drikk det du vil før du kommer hjem, spis også det du lyster etter at du er hjemme. Tro ikke, men bestemm deg for å innta næring. Hvis du klarer, ta i litt ekstra selv om du er kvalm. Siden du har lyst, spis å drikk det du lyster, selv om du mener at ideen ikke er god. For oss alle er det viktig at du tar til deg all næring du makter.

Håper på svar fra Anders/ eller deg,Fredrik vedr.lagssammensettningen.

God natt, god natt, vi hilser

Anonymous said...

Hei. Bare en liten kommentar ang.kvalme og mat. Av erfaring e d ikkje lurt å prøve å spise d du e mest glad i. For visst du da kaster opp så orka du ikkje å se den slags mat når du blir frisk.Ei stund sia vi har sett din fine skrivemåte og flotte humor.....Klæmma fra mæ. Alle her nede hilse.