2007/02/06

Tilbake

Kuren i dag gikk strålende, og blodprøve-resultatene var veldig positive, så jeg fikk dra hjem med det første. Synes synd i mamma som drasset på to kofferter med klær for ingenting, men hun skal få en bamsemums for innsatsen. I dagene som kommer skal jeg gjøre hva enn jeg vil, for første gang på lenge. Om kvalmen gir seg, så blir det nok noen dager på skolen. Har heldigvis muligheten til å dra hjem når jeg vil!

Jeg håper og tror at behandlingen jeg får har en god effekt på kreftcellene. Har ikke hatt smerter i beinet på lenge, og det må sees på som et godt tegn. Generelt så vet jeg lite om hvordan jeg ligger an, men vi krysser fingrene for at det går bra :)

Nå skal jeg snart klippe meg, så om rundt en time er mitt nye kallenavn "skinhead". Ha en fin kveld!

8 comments:

Anne Mari said...

Hey Fredrik!
Så bra at du fikk fære heim igjen me en gong! Ingenting e vel bedre enn d :) Blei inspirert av dæ og har laga mæ blog æ å! Så du e herved på lista mi!

Kos dæ heime, hels Sophie!

Anonymous said...

Digg at blodverdian e på rett vei og at du kan begynne å gjøre nesten ka du vil :)

Kos dæ i uka som kjæm!

PS: United vinn ikje ;p

Anonymous said...

Hei. Supert at du kom dæ heim igjen i dag og at blodverdiene e bra. Det beste e jo at smertene ikke e der,som jo e et godt tegn på at kuren virker. Stå på.:)Hilse så masse fra onkel og Stig Marius.

Anonymous said...

Hei på deg!
Godt at du kom så raskt hjem igjen.
Håper at å gjøre hva du vil - innebærer en tur til Bleik også..?
Vi sees.
Randi

Anonymous said...

Nydeli Fredrik at du e i bedre form:)

E vel godt å være heime? :)

Æ kjem vle heim engang i slutten a februar I belive. Sees vel da:)

Unknown said...

Konge at du bi bedre:)

pøøsh, må itje høre å han thomas, United vinn ALLTID :D

Anonymous said...

Fredrik, va itje du skinna på barneskoln å?:) Når æ tenke mæ om..
mene du,anders å æ tok å skinna åss..?:P

Anonymous said...

Hei kompis, flott å se at du er i godt humør med ingen smerter og ikke minst at du får være heime, Du får heller bære over med mordi og far din sine nykker;-)de gjør alt i beste mening...skalla, ja, da får jeg finne deg en skikkelig caps her i Houston som står til den flotte gutten som du er. STOR klem fra onkel Olav og hils resten av laget ditt.